31 Ağustos 2010 Salı

Bedirhan Gökçe - Basım Gözüm Üstüne dinle izle

***video***

BAŞIM GÖZÜM ÜSTÜNE

Senden başka yar bilmem, ömür boyu gözüme,

Bak de yeter, bakarım, başım, gözüm üstüne

İster aşk denizine, ister hicran gölüne,

Ak de yeter, akarım, başım, gözüm üstüne


Yılda bir olsa bile seviyorum de hele,

Senden gelmişse eğer sefadır bana çile,

Yalnız kalbimi değil koca dünyayı bile

Yak de yeter, yakarım,başım, gözüm üstüne


Yeter ki sen bekle de, hiç kalır sabır taşı

Küçük bir umut bile olur gönül yoldaşı,

Razıyım ömür boyu gece-gündüz gözyaşı,

Dök de yeter, dökerim,başım, gözüm üstüne


Seni bu kadar sevmek yalnız benim günahım,

Hiç şikayet ettim mi, bir gün çıktımı ahım,

Bir elimde yüreğim, bir elimde silahım,

Sık de yeter, sıkarım,başım, gözüm üstüne


Biliyorum bu aşkın yalnız sensin galibi,

Her derdine razıyım, çıkmasın tek talibi,

Varsın yağmur yağmasın sen iste şimşek gibi,

Çak de yeter, çakarım,başım, gözüm üstüne


Tek söz etmem bu sevda vursa beni her yandan,

Tanrım beni korusun benden bıktığın andan,

Ne kadar sevsem bile bir gün olur dünyandan,

Çık de yeter, çıkarım,başım, gözüm üstüne


Biliyorum sevgilim, gönlünde yerim gurbet,

İster sılaya çağır, ister her gün sürgün et,

Sen mutlu ol birtanem, ben ömür boyu hasret,

Çek de yeter, çekerim, başım, gözüm üstüne

Bedirhan GÖkçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder