31 Ağustos 2010 Salı

Bedirhan Gökçe -cigerin yansin dinle izle

Bedirhan Gökçe cigerin yansin( şiir sözleri-resimli şiir-videolu şiir-şiir sözleri)

video klip(orjinal)


mp3



Birikti ugrunda döktügüm ya$lar
Al götür vicdansiz ruhun yikansin
Her günüm hasretin zulmüyle ba$lar
Ah'imi hakettin Cigerin yansin
Sineni kaplasin bu olmaz yara
Hayatin boyunca gölgemi ara
Degilmi sen benim yüzümü kara
Sacimi ak ettin Cigerin yansin

Birikti ugrunda döktügüm ya$lar
Al götür vicdansiz ruhun yikansin
Hergünüm hasretin zulmüyle ba$lar
Ah'imi hakettin Cigerin yansin
Bilseydim duyguya yer yok dininde
El Pence durmazdim hainin önünde
Kapkara yas tuttum dogum gününde
Ne$emi yok ettin Cigerin yansin
Dogu$tan sevgiye a$ka meyildim
Kimsenin Lutfuna muhtac degildim
Bir sana diz cöktüm sana egildim
Canima tak ettin Cigerin yansin
Cigerin yansn, Cigerin yansin

Sen ince arimdin, veremdim sana
Aleme haramdim, haremdim sana
A$kindan tutu$an Keremdim
Bana Aslidan cok ettin Cigerin yansin
Dü$semde kalkarim tutma elimden
Gururum merhamet ummaz zalimden
Beddua cikmazdi $air dilimden
Sabrimi tükettin Cigerin yansin
Sineni kaplasin bu olmaz yara
Hayatin boyunca gölgemi ara
Degilmi sen benim yüzümü kara
Saclarimi ak ettin Cigerin yansin
CIGERIN YANSIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder