31 Ağustos 2010 Salı

Bedirhan Gökçe -Namıssız seni dinle izle

Bedirhan Gökçe -Namıssız seni (sesli şiirler-şiir sözleri-resimli şiir- video şiir)

***video klip***

NAMISSIZ SENİ
Cemo derdin biye söylemek haram
Miggin tahir ile sarayim yaram
Uyy dedim bekledim nerdesen agam
Gittinde dönmedin namissiz seni

Elimin ginasi bögrümde galdi
Basimin yazmasi yüzümde soldi
Bende bir ellerde dört çocug oldi
Neye gittin gelmedin namissiz seni

iki bas öküzle üç dönüm tarla
Üç kurus bes kurus sarip sarmala
Kör bogaz doyardi iki logmayla
Alaman neyine namissiz seni

He he arada bir mektubuda geliir
Ese dosta selam sabah ediir
Anasinin ellerinden öpiir
E beni unuttun mu namissiz seni

Ehmo sorar aney babam hanidir
La bu dünyada bizim gibi fanidir
Agam arvat erinin sag elidir
Ellerin girilaydi namissiz seni

Eyvana doguma tezgahi gurdum
Her ilmegi hasretimden dem vurdum
Ben cennete degismezken öz yurdum
Yaban ele sattin beni namissiz seni

He biliyem sen orda cog ehvansen
Allah biliyi kimseleri görmezsen
Eyso, eyso bu can siye gurban deridin
Canin çiksin emi namissiz seni

Uyy aney uyy ataslara yaniyem
Urfa sicak damda sabah ediyem
Yildiza rüzgara adin veriyem
Agrep sogsun emi namissiz seni

Yufka açtim göz göz oldu üregim
Gazan kebabiynan kebap cigerim
Çig köfteye gattim derdim kederim
isotsuz kal emi namizsiz seni, namizsiz seni

Çog söyledim artik dilim dönmüyor
Ne bileyim cahil aglim ermiyor
Gene erim dogrusunu biliyor
Geliver artig be namissiz seni

Gurdun gusun yani yavri dolusti
Devran döndü burda hersey degisti
Ula bin yil sonra harran suya gavusti
Bizede gavusmag yokmi namissiz seni
Namissiz seni, namissiz seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder