31 Ağustos 2010 Salı

Bedirhan Gokce-Ogluma dinle izle

Bedirhan Gokce Ogluma (Sesli siir-videolu şiir-siir sözleri)

video1

video2


video3


video4(sehıtlerımıze klıp)


mp3


OGLUMA
Dinle ahu zarım, kulak ver bana
Kalbimin sesini, duyuver oğlum.
Gidişin bağrımı, buladı kana,
Gel de şu ölümden, cayıver oğlum.

Kapkara kış ettin, baharlarımı
Melekler dinliyor, feryatlarımı
Seller gibi akan, göz yaşlarımı
İçinde yangına, sayıver oğlum.

Hayalin gözümde, adın dilimde
Arayıp dururum, seni her yerde
Arada sırada, rüyama gel de
Yürekte yaremi, sarıver oğlum.

Dağ taş inliyor, feryatlarımdan
Tat almaz oldum, yaz baharımdan
Eğer mümkünse, çık mezarından
Gelip te koynuma, giriver oğlum.

Bilmem rahat mısın, karanlık yerde
Yüreğim gark oldu, olunmaz derde
O güzel başını, kaldırıver de
Perişan halimi, görüver oğlum.

Hasret oldu bana, güzel gülüşün
Zehretti hayatı, ani ölüşün
Şu an ne haldeyim, hele bir düşün
Düşünde elimden, tutuver oğlum.

Dizimde dermandın, gözümde ferdin
Ağlasam ağlardın, gülsem gülerdin
Neden ellerimi bırakıverdin?
Şimdi boşluktayım, iniver oğlum.

Felek vurdu, suskun etti dilimi
Kopardı dalımdan, gonca gülümü
Bu ayrılık yaban, büktü belimi
Yetiş imdadıma, koşuver oğlum.

Kırk beşimde konan, talih kuşumdun
Hem canım sevgilim, hem baboşumdun
Çok erken kaybolan, mutluluğumdun
Yaktıkça bağrımı, yakıver oğlum.

Özledim sesini, tatlı dilini
Nakşettin beynime, en son halini
Çaldın hayatımın, paydos zilini
Şu benim hesabı, kesiver oğlum.

Her günümden iyi ettin dünümü,
Gidişinle, reva gördün ölümü
Madem verdin bana, idam hükmünü
Gel de şu ipimi, çekiver oğlum.

Takdir Allahındır!, Etmedim isyan.
Lakin bu acıya, dayanmıyor can
Sensiz bir hiçim ben, derdime inan
Beni de yanına, alıver oğlum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder