7 Eylül 2010 Salı

İlhan İrem - Anlasana dinle izle

Anlasana - İlhan İrem video klibi ve şarkı sözleri


Anlasana

Her sevinci her kederi
En olumsuz sevgileri
Sonsuz denen gokleri
Herseyin sonu varsa

Ayrılıkların da sonu var
Bir gün çıkıp geleceksin
İçimde bir ümit var
Yeniden seveceksin

Yıllar var ki ben böyle
Bekliyorum özleminle
Anıların, umutların, kaldı bende
Anlasana, anlasana
Biraz da gerçekleri anlasana

Senden ayrı günlerimi
Sana nasıl anlatsam ki
Mevsimsiz çiçekler gibi
Yarım kaldım inan ki

Sensizliğin acısını
Sen nerden bileceksin
Sen hiç sensiz kalmadın ki
Mevsimleri saymadın ki

Yıllar var ki ben böyle
Bekliyorum özleminle
Anıların, umutların, kaldı bende
Anlasana, anlasana
Biraz da gerçekleri anlasana

İlhan İrem

Etiketler : Anlasana dinle,Anlasana vidyosu izle,Anlasana indir,Anlasana sözleri,İlhan İrem video klipleri,İlhan İrem klipler,Anlasana sözü,İlhan İrem şarkıları,İlhan İrem dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder