10 Eylül 2010 Cuma

Sarardım ben sarardım dinle


Sarardım Ben Sarardım, Senin İçin Sarardım.
Baş Yastıkta Göz Yolda, Her Gelenden Sorardım.

Oy Dağlar Yeşil Dağlar, Gurbette Yarim Ağlar
Açtı M’ ola şu Sivas’ın Gülü Yaprağı,
Çekti Bizi Gurbet Elin Suyu Toprağı.

Kayalardan Kayarım, Bulamadım Ayarım.
Ben Bu Dertten Ölürsem, Kaderime Sayarım.

Al Dağlar Yeşil Dağlar, Gurbette Yarim Ağlar
Açtı M’ ola Su Sivas’ın Gülü Yaprağı,
Çekti Bizi Gurbet Elin Suyu Toprağı.

Karadenizli arkadaşım Kemeriz’in eniştesi Sadettin ÇOK sitemiz ve sizler için Muzaffer Sarısözen den alınan “Sarardım Ben Sarardım” adlı Sivas Türküsünü , Tokat’ın Zile ilçesine kayıtlı İstanbul Eyüp’te oturan hemşerilerimizle seslendirmiş. Dostlarıma Teşekkür ederim. Kamera : Sadettin ÇOK Udi : Hasan ÖZLÜK Solist : Mustafa ÖZLÜK Sizlere armağandır.
Karadenizli arkadaşım Kemeriz’in eniştesi Sadettin ÇOK sitemiz ve sizler için Muzaffer Sarısözen den alınan “Sarardım Ben Sarardım…hepsi » Karadenizli arkadaşım Kemeriz’in eniştesi Sadettin ÇOK sitemiz ve sizler için Muzaffer Sarısözen den alınan “Sarardım Ben Sarardım” adlı Sivas Türküsünü , Tokat’ın Zile ilçesine kayıtlı İstanbul Eyüp’te oturan hemşerilerimizle seslendirmiş. Dostlarıma Teşekkür ederim. Kamera : Sadettin ÇOK Udi : Hasan ÖZLÜK Solist : Mustafa ÖZLÜK Sizlere armağandır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder