8 Eylül 2010 Çarşamba

Senai Demirci-Yandım Kul Oldum dinle izle

Senai Demirci Yandım Kul Oldum, Yandım Kül Oldum, Yandım Gül Oldum...


Ben kalbimi dunyanin dert duvarlari arasinda ezdirdim
cok ozledim sonsuz genisligini secdelerin
Ben ruhumu zehir parmakliklar ardinda tutuklu biraktim
oyle cok susadim ki ilk tekbirin ; dudagimdan ictigim serinlige
Ben bencilligin dehlizlerinde umitsizce
dolandim...dolandim...dolandim...

oyle cok hasretim ki bir rukun kavsinde
Belimi kiran ayriliklari goge savurmaya
Ben ellerine cilveli kelepceleri vurulmus bir zavalliyim
cok isterdim bir kiyamin kiyametinde
icimdeki butun kuslari daglara ucurmayi
ayaklarimi dar zamanlarin prangalarina kaptirdim ben
oyle hasretim ki yalniz ve yalniz sana kul olmaya
cumle dilenciliklerden kurtulmayi

oyle hasretim ki gogsumde sakladigimm kanadi kirik serceleri
rahmetinin yuvasina ucurmaya
oyle cok hasretim ki yalniz ve yalniz sana muhtac olmaya
icimde sakli sancili incileri rahmetinin kiyilarina savurmaya
ahdettim

Multeci ellerimin ayazinda olmus kelebekleri
Kudsi levhanin dokunusuna emanet etmeye geldim
Ben gururun mahkumuyum...
Ben gercegin kackiniyim...
Ben gunahin tutsagiyim...

Ben isyan collerinin coragina surgun bir yetimim
Sevindir beni sevdir sevindir sev sevdigini bildir...
Huzunlerimi bir secdenin billur sularinda erit ne olur
Ne olur korkularimi rahmetinin kucaginda teskin eyle Sen
Ben sahte uzakliklarin surgunuyum...
Ben icine kalbimi sigdiramadigim dar vakitlerin kuskunuyum ...
oyle ozledim ki seccademin alnimdan opuslerini...oyle ozledim...
iste huzuruna geldim ...

soyle basimi sokacak bir umudum olsun istedim
istedim ki yuzunden menekseler toplayacagim sonsuz ovalarim olsun
istedim ki kosup kosabildigim kadar
icimde sakladigim butun ucurtmalari ruzgarlara verebileyim
Ben sonsuz derinlikte uykularin yitigiyim
Ben unutus ucurumlarin dibinde unutulmus bir cesedim
Ben benlik ve bencillik yabanciliklarinda
Evine yol bulamayan bir yitirmisim
cok ozledim En Sevgilinin en cok sevdigi yerde durmayi

oyle hasretim ki oyle muhtacim ki
En Sevgilinin en cok sevildigi halde olmaya
Geldim...Huzuruna vardim...Gectim kendimden...Kendime gectim
Deldim benlik dagini...Yolda kaldi ferhat...sirinin ben oldum
Yandi her yanim...ibrahimin oldum...Gul oldum...
cole verdim leylayi;akli mecnuna sattim
Mecnun oldum yakinligina geldim

Tum uzakliklari uzaklara savurdum keremini gordum
Vazgectim aslidan golgeden ciktim aslina geldim...vaslina geldim...
Yandim KUL oldum...Yandim KuL oldum...Yandim GuL oldum...
Durdum namaza;Miracina geldim niyazina durdum
Nazla beni ne olur...

En Sevgilinin durdugu esikte durdum
Miracina geldim...Miracina geldim
Nazarinda tut ne olur
Bakisinla sar beni el ustunde tut birakma ellerimi...Birakma...


SENAi DEMiRCi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder