2 Ekim 2010 Cumartesi

Ali Asker - Şu Metrisin Önü - Türkü Dinle

Senin hasretindir hücreme dolan birtek seni sevdim gerisi yalan diyor Ali Askerdiyor ve bizleri alıp götürüyor başka diyarlara...Dinlemekten bıkılmaz bir türkü hele ki Ali Asker yorumluyorsa...Buyurun mükemmel türkü...
Ali Asker - Şu Metrisin Önü - Türkü Sözleri
Ben hep onyedi yasindayim.
Her Ayak sesinde ürperirim.
Demirkapinin her acilisinda,
gögsümün Kafesine sigmaz yüregim.
Her türlüsünü tattim, acilarin ayriliklarin.
Herseye biraz alistim.
Bir seni beklerken kendimi yenemedim.....


Su Metrisin önü,bir uzun Alan.
Birtek seni Sevdim,gerisi Yalan.
Senin Hasretindir, Hücreme dolan.
Birtek seni Sevdim, gerisi Yalan.
Senin Hasretindir, Hücreme dolan.
Birtek seni Sevdim, gerisi Yalan,
gerisi Yalan...

Hücremdeyim, hasretinle Yanarim.
Senin icin hergün, hergün Aglarim.
Kanin hep icime akar kanarim.
Beni anlamadin, oana yanarim.
Kanin hep icime akar kanarim.
Bizi anlamadin, ona yanarim,
ona yanarim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder