14 Ekim 2010 Perşembe

İbrahim Tatlıses - Urfama Su Geliyor - Uzun Hava Dinle





Fırat Dağı Deliyor (Söz)

Fırat dağı deliyor
Harrana su geliyor
Aney kalk br zılgıt çal
Urfama su geliyor
Bacey kalk bir zılgıt çal
Harrana su geliyor

Hoyrat
Suya hasret
Harranda kara toprak
Suya hasret ay ay
İçerim kan ağlı
Aney kurban
Dudağım gene bugün
Suya hasret

Hasret kaldım suya ben
Daldım bir uykuya ben
Rüyamda bir su gördüm
İçtim doya doya ben

Kaynak: Halil Ekmen
Yöre: Urfa

Notasi: Fırat Dağı Deliyor
Etiketler: Fırat Dağı Deliyor dinle, Fırat Dağı Deliyor indir, Fırat Dağı Deliyor akorları, Fırat Dağı Deliyor sözleri, Fırat Dağı Deliyor izle, Fırat Dağı Deliyor şarkı sözü, Halil Ekmen dinle, Halil Ekmen akorları, Halil Ekmen sözleri, Halil Ekmen şarkıları, Halil Ekmen şarkı sözleri, Halil Ekmen klipleri, Halil Ekmen izle, Halil Ekmen Fırat Dağı Deliyor 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder